2011. június 28., kedd

Bemutatkozás

huh, végre sikerült blogot csinálnom.
mindig szerettem volna, de soha nem álltam neki, es saját magam előtt mindig azzal takaróztam, hogy úgysem lesz rá időm.
lehet, hogy így lesz, én azért meg szeretném próbálni.
a kesőbbiekben reményeim szerint olvashattok nálam rengeteg dologról, ami éppen érdekel, legyen az cipő, ruha, táska, ékszer, smink, utazás, DIY, jó kaja vagy akár film, könyv, programajánló. 
amint látjátok, alapvetően a trend és beauty témák érdekelnek a legjobban, de nem tudnék CSAK ilyen jellegű tematikus blogot indítani.
belevágok, lesz, ami lesz! :)
remélem, nektek is tetszeni fog!
ma csak ennyi, mert a beállításokkal bíbelődtem, de higgyétek el, majd beindul! :) 

ízelítőnek pedig itt egy nyári abszolút funky, abszolút fresssh szett tőlem nektek!
Funkyfresssh

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése