2011. július 12., kedd

Kis éji zene, avagy Fehérvár feszt és Balaton Sound

Ez a hétvége is szuper volt!
Nagyon vártam, hogy mehessünk már Balaton Soundra, de előtte még itthon is mulattunk péntek este, méghozzá a Fehérvár Feszten.
Az egyik kedvenc zenekarom lépett fel ismét Fehérváron, a the pfl.
Nagyonhiperszuperjóvolt, a klíma kevésbé, mert a termekben egytől egyig minimum 40 fok volt, 90 %-os páratartalommal. :D sok volt a punk, a rocker meg alternatív arc, de ez a kétnapos fesztivál alapvetően nekik szólt, a zenei műfajokat egyáltalán nem a mainstream kategóriából válogatták össze.

Vasárnap meg lementünk Zamárdiba. Mondanom sem kell, hogy egész nap csak rötyögtünk, iszogattunk, fürödtünk. Kicsit barnultam is, kész csoda, bár tény, hogy időben bekentem magam, lehet hogy ez a titok nyitja. :D
Még jóformán körbe sem néztünk, már kajáltunk, ki is kértünk a Fish Gurutól egy Maxi mix boxot,
amiben volt garnéla nyárs, tintahal karikák, torpedórák, meg halfalatok. Kár, hogy nem dobtak bele a scampikból is, de nem panaszkodom, mert még a gyömbéres mártogatós is jó volt hozzá. Ketten ettük meg, de így sem voltunk éhesek a következő pár órában.

Az első koncert, amit megnéztünk a Soeri & Poolek volt.Mindenki transzban üvöltötte az Elton Johnt – kb 20 percen keresztül :D -, nyomtuk az indiánszökdelést meg minden, két szóval összefoglalva: Maximális Extázis!!!
Majd átkeveredtünk a nagyszínpadhoz, ahol a The Asteroids Galaxy Tour nyomta. A csajszi élőben is nagyon cukker, tetszett a koncert is, de őket annyira nem ismertük, csak a Heineken reklámból.
Majd ugyanitt folytatódtak a kalandjaink a Thievery Corporation közreműködésével.
Nagyon, de nagyon szeretem őket, de ez a Soundos fellépésük nekem egyáltalán nem jött át.
Viszont amin/akin nagyon meglepődtem, az David Guetta volt.
Lehet, hogy a tömegpszichózisnak is van köze a dologhoz, de én baromi jól éreztem magam!!!
Nyilván a fülbemászó dallamok, meg orrba-szájba őt nyomják a tv-ben, rádióban, az ember óhatatlanul is hallja... de akkor is!!! Aztán nálam itt véget is ért a jókedv, mert fél óra pultnál ácsorgás után sem szolgáltak ki, kicsit felmérgesítettem magam, elment a kedvem mindentől, így megkerestem a többieket, kajáltam egy tortilla chips-et, salsat meg csirkemellet a Gurunál, még kóvályogtunk kicsit, beköszöntünk Simian Mobile Discora aztán ’pofaberolóle’.
Mindezt kb fél 2-kor.
Úgyhogy maga a Sound nekem idén nem volt valami fergeteges, ellenben a barátaimnak, haverjaimnak köszönöm, mert velük mindig, mindenhogy állati jól érzem magam, ami most sem volt másképp.
Íme néhány kép, ahol mindenkinek fülig ér a szája:









Ps: mindjárt megjön a makeupplazas rendelésem, és Márti blog sale-es csomiját is nagyon várom. <3 szép kis hét elé nézünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése